jueves, 20 de marzo de 2014

SEGUNDA AVALIACIÓN

Ola compañeir@s xa estou aquí de novo.

Nesta entrada vou a comentar o que fixemos nestes dous días de Prevención despois das notas...
O primeiro que fixo Sergio foi comentar as notas e o que íamos a facer nesta terceira avaliación que entra, e como sempre pasa nestes casos despois da entrega de notas, surxen dúbidas e sobre todo co diario de clase... eu tamén pensaba que o diario era para dicir o que faciamos na clase pero parece ser que non, de todas maneiras aínda que sexa un pouco rollo e complicado o diario eu sempre o fixen igual, publicando entradas pola semana dúas ou tres máis ou menos... e estou de acordo coa miña nota.
En xeral estou contenta coas notas.

Como aínda estamos dando o tema de enfermidades profesionais e accidente de traballo tamén miramos un documental que me pareceu bastante interesante xa que non sabía que o amianto a pesar de ser perigoso, existan empresas ou gobernos que permitan que se traballe con este material ou cando menos que permitan a venda dos productos e mentindo... vexoo como un engano á población...

Déixovos o enlace para que vexades o documental de novo.

VIDEO AMIANTO

No hay comentarios:

Publicar un comentario