viernes, 9 de mayo de 2014

CRÍTICA PLAN DE PREVENCIÓN

Ola a tod@s:

Despois de ler os documentos do Plan de Prevención dunha empresa vou a facer a miñña crítica.
A min pareceme que facer un plan de prevención duncha emrpesa está ven que sexa obrigatorio xa que nel aparecen todos os requisitos e todo o que te que facer e ter o empresario na sua empresa.
Véxoo moi importante dentro dunha emrpesa porque nel aparece todo o relacionado coa prevención e, no caso de ter dúbidas, acodes a el de forma práctica, vas directamente ó apartado no que tes a dúbida e queda resolta.
Pero tamén é certo que despois de facelo nin sequera o le a metade do persoal da emrpresa, xa que moitos cren que é perder tempo e non ten moita importancia.

Xa sabemos todos que é un tostón ler iso todo pero bueno polo menos, ó entrar na empresa,e por unha vez,  deberíase ler, máis que nada por saber os riscos ós que estas exposto.
Estou por apostar que hai traballadores en calqueira empresa que non saben nin que é un Plan de prevención...

En canto ó Plan en sí, a estrutura que ten gustame moito xa que leva unha orde establecida moi coherente e sinxela de visualizar ainda que se deberían subraiar ou marcar as páxinas máis interesantes para o traballador, como por exemplo no apartado donde fala dos riscos dunha máquina en concreto.

Xa quetivemos a oportumidade de ver os plan de prevención de compañeiros de outr ano tamén os vou a comentar: o plan de prevención máis extenso pareceme que a persoa que o fixo tiña acceso ó 100% da documentación da emrpesa, e máis que un plan de prevención parecía un libro de inxeñería no tocante a construcción.
No outro plan era máis curto e creo que se entendía mellor e estaba todo máis resumido e claro, con táboas e pouca letra.
Agora ben... non sei cál estaba mellor dado que non demos a teoría e non fixemos nos un... o que si está claro é que hai que estar o 100% e preparado para facer e enfrentarte a un Plan de prevención.




1 comentario:

  1. Efectivamente é un tostón ler algúns plans de prevención, por iso debe figurar só a información relevante e necesaria. Fóra disto, se o plan está ben deseñado, é conciso e simple de ler, a súa utilidade é sen lugar a dúbida moi importante á hora de reducir os riscos profesionais nunha empresa.
    O ano que vén xa o veredes con máis calma, ;)!

    ResponderEliminar