lunes, 2 de diciembre de 2013

SEGUIMOS COS XOGOS

Ola señoritos!!!Aquí estou de novo.
Bueno para liberar un pouco a cabeza de estudiar comentovos o que fixemos a semana pasada en Xestión:
Espuxemos o grupo 3,4 e 5 e sigo dicindo que se aprende mellor así. Gustoume bastante o xogo dos xulgados de David Baqueiro e a miña tocaya creo que foi acertado.
No noso caso que somos Sergio e eu fixémolo bastante rápido a verdade.
Agora maná expoñen o resto a ver se por fin rematamos cos xogos.
De momento deixovos aquí unhas fotos q vin nun centro comercial e nunha empresa dedicada a traballar a pedra.

2 comentarios:

  1. boas tardes Carla:)
    Pois a miña opinión sobre a vosa actividade a verdade é que me gustou moito, pois foi curta sinxela e concreta, porque se sabiamos realizar a actividade é que tiñamos claro o voso tema. E se che digo a verdade, cando expuxeches, non pensei que fose tan sinxelo, pois ao ser oral a verdade que me perdin bastante, pero non foi por ti se non porque eu me perdo cunha mosca que pase por arredor miña, e coa actividade vin que era moito mais sinxelo do que pensaba, e como dixen no meu diario e no diario de Esther que ainda que me custara recoñecelo tiña razón Sergio -.- e creo que da segunda maneira nos quedou a todos máis claro :)

    ResponderEliminar
  2. Si creo que estamos todos de acordo con que así é mellor pero claro había que facelo desde un principio e non perder o tempo...
    En canto a o noso xogo decidimos facelo sinxelo para non aborrecervos aparte que vendo o resto de grupos que se explayaron tanto non era plan. Aparte que o noso tema era curto e non daba para máis.

    ResponderEliminar