sábado, 9 de noviembre de 2013

COMEZO E PRIMEIRAS EXPOSICIÓNS

Bos días, hoxe e o primeiro día que escribo no blog. Antes de nada voume presentar... Chámome Carla teño 24 anos e son de As Neves. Cheguei a este ciclo case que de rebote xa que o escollin de última opción e no prazo extraordinario e non me esperaba entrar este ano xa, pero a sorte quixo que comezara este ano o cal me alegrou.
Antes de chegar aquí fixen outro ciclo superior e son técnico superior en Anatomía Patolóxica e Citoloxía, é un posto de traballo que non me desgusta pero hoxe en día non ten moita salida profesional. Asique aquí estou no IES Politéncico facendo o ciclo de Prevención de riscos profesionais.







No módulo de Xestión da Prevención temos que facer os traballos en grupos, debido a que me incorporei tarde ó ciclo os meus compañeiros xa tiñan os grupos feitos polo que me unín a un que non estaba de todo completo; o grupo é o de Carla V, Jose e Sheila. Como xa tiñan case o traballo rematado, axudeille a facer algúns retoques.
O venres pasado espuxeron dous grupos na aula o seu traballo,unha das exposicións trataba sobre as persoas que traballan fumigando pragas e ou outro grupo sobre a monotonía do traballo en cadena. Ó rematar tivemos que valorar ós compañeiros seguindo uns criterios establecidos.
Isto é todo por hoxe. Un saúdo.





4 comentarios:

  1. sabes que?????? Mi primera opción era Anatomía Patológica pero no me dio la nota, creía que tenía mogollón de salida...

    ResponderEliminar
  2. por certo, esta bien que alguien se hubiera enterado de que eramos exterminadores de ratas... se ve que no lo deje muy claro...

    ResponderEliminar
  3. jajaja pois a imaxe dun rato ben grande na exposición creo que o deixaba ben claro jaja
    pois si eu fixeno pero non ten saída e non sei porque xa que a maioria da xente fai ese ciclo para acceder á universidade. E eu entrei de rebote coma neste no que estamos, ademáis solicitei o primeiro ano e nada colleronme no seguinte ano.

    ResponderEliminar
  4. Levas moita razón Lucía. Isto é o que vos intento transmitir sempre! O importante non é quen fala, senón que quen recibe a mensaxe realmente entenda o que nós queremos que entenda! E para isto é precisa a retroalimentación.

    ResponderEliminar