sábado, 9 de noviembre de 2013

ULTIMAS EXPOSICIONS

Ola!! Xa estou aquí de novo, antes de nada quería dicir que escribo pouco porque o blogdiario a veces non me deixa entrar non sei cal é o problema pero ponme q o enlace está roto asique cando me deixa escribovos.
O mércores foi o último día para expoñer e os dous últimos grupos que o fixeron. Nestas exposicións, houbo unha distinta ó resto das anteriores. Foi a do grupo de Erea, Sara, Sergio e Alejandro que escolleron o tema da crise no traballo centrándose no traballo dunha oficina, a diferenza do resto que fixemos o traballo polo ordenador, eles escolleron a opción de facelo mediante un mural que pegaron no encerado para presentalo. Antes deles expuxemos nos que somos o grupo de Carla Valiño, Sheula, Jose e eu, nos escollemos o tema das novas tecnoloxías e tamñen nos centramos nunha oficina, o traballo fixemolo no programa Prezi que queda o contido máis claro e chamativo á vista.
Ó rematar, Sergio díxonos que en xeral estaba contento co noso traballo o cal nos alegrou porque esforzamonos moito. A ver o que facemos nas próximas sesións e se o blogdiario mo permite escriboo aquí.

 
 
Aquí vos deixo o vídeo que puxemos nos na presentación
 


Isto é todo. Un saúdo.




3 comentarios:

  1. Me gusta mucho más este blog, principalmente porque en este me deja comentarte y lo más importante de todo!!! Me deja abrirlo!!!!!

    ResponderEliminar
  2. Claro que si este é mellor aparte é máis cómodo para escribir.

    ResponderEliminar
  3. Alégrome que finalmente solucionarades os problemas técnicos!

    ResponderEliminar