domingo, 17 de noviembre de 2013

UN DÍA DIFERENTE

Ola, que tal vos vai? mañá xa toca comezar de novo a semana e cos seus madrugóns polo menos eu que me levanto as 6.30. Antes de nada dicirvos que cando comento algun blog ou creo as miñas entradas a ponme a hora mal e non sei como se cambia asique dígovolo non vaia ser que pensedes que estou tola, por exemplo o outro dia cando fixen a entrada desde o coche as 7.30 horas puña que a fixen as 22.00 horas e claro non iba a estar a esas horas esperando a que abriran o instituto....

Bueno o venres foi un día diferente xa que cando saímos o recreo, habia un simulacro de accidente de circulación e puxémonos a miralo, a verdade que era interesante e como xa ía rematar preguntámoslle a un axente que estaba alí a que hora empezara e díxonos que ás 11.00 horas e xa eran as 11.30 asique nada pasou Sergio por ali e pedimoslle si nos deixaba ir a unha charla que ián a dar os participantes no simulacro e portouse moi ben a verdade porque nos deixou ir.

A charla estaba encamiñada ós alumnos da ESO ainda que pensándoo ben os rapaces e rapazas da ESO non teñen carnet de conducir nin saben o queé iso pero bueno.... logo démonos conta que fixeran uns relatos contando vivencias que lle ocorreran na vida real e enviáranos a Plataforma  "Stop Accidentes" para un concurso; de feito ali estaba a representante en Galicia e deulle un premio os gañadores.
Ó rematar con isto, fomos para á clase e seguimos cos traballos que maña Luns presentaremos ó resto de compañeiros. Sergio e máis eu xa o acabaramos na sesión anterior asique estuvemos botándolle un ollo.
Creo que xa vale de escirbir por hoxe non?

Déixovos aquí un vídeo que grabamos Esther e más eu no simulacro do que falei antes.




8 comentarios:

  1. Guauuu!!! Que ben que fixerades un video do simulacro!! Isto faime pensar... o porque non aproveitamos que tedes móbiles e sacades fotos e videos de cousas relacionadas coa prevención que vexades por ahí e as subides ao blogue?? A ver, non se trata de que vos poñades como loucos a facelo, mais si algunha pode ser interesante. Ou mellor aínda (e estou pensando en alto) que che parece Carla se "especializas" o teu blogue nisto? Encantoume poder ver o video porque eu perdera o simulacro.
    Por outra parte, eu querería facer unha cuestión, pero logo xa se fixo tarde... moito se falou na charla da responsabilidade individual, o cal me parece ben, pero: a que na prevención intentamos traballar sobre o factor técnico para eliminar o máximo posíbel que os actos inseguros se convirtan en danos laborais? Pois digo eu: non sería máis eficaz adicar máis recursos a que o concello diseñara unha cidade máis amábel co peón e menos agresiva? Ou de outra maneira: que foi o que aconteceu en Pontevedra para que nuns poucos anos pasaran de ter atropellos mortais a que xa leven varios anos sen ningún? Son máis responsábeis os pontevedreses ou é que hai outras cuestións?

    ResponderEliminar
  2. Vou ir por partes: en canto a o de sacar fotos eu xa estou pendente e se me surxe que paso por un lugar ou miro en internet algunha foto ou video relacionado coa Prevención de riscos laborais xa o poño no blog como fixen nunha entrada das anteriores, xa que me parece interesante que os meus compañeiros o vexan.
    Por outro lado, si é certo que os concellos, deputacións... tiñan que darlle un pouco maís de importancia ós péóns e ás persoas en xeral e asi non habería tantos accidentes por despistes dos mesnos, por exemplo como ti nomeache en Pontevedra habilitaron moitas rúas peonis e así evitan accidentes e, ademáis para a sociedade e máis cómodo e tranquilo non ter que andar pendente dos coches e do tráfico; que xa teñen bastantes cousas en que pensar.

    ResponderEliminar
  3. eu a miña opinion e que os concellos e as deputacións tiñan que darlle importancia, e creo que o que dixo Sergio o exemplo que puso Pontevedra é algo moi importante que fixo o Concello e pór esos badens que eu como conductora tanto me queixo, pero si que me fan reducir a velocidade, co que conleva que o risco de accidente cos peóns se disminua considerablemente.
    Tamen decir que creo que a responsabilidade individual e o primeiro, para miña opinión
    Por último dicir, que o video e moi bo.
    Carla eu tamen intento quedarme nos lugares que vou se vexo algo relacionado coa prevención para subir o meu blog, cousa que antes nin me fixaría.

    ResponderEliminar
  4. Este comentario ha sido eliminado por el autor.

    ResponderEliminar
  5. Pois eu teñovos unha foto paea que comentedes que saquei pero non me deixa meter entradas no blog..... non pode ser por dios outra vez no xa o cambiei unha vezzzzzzz a ver si mañan me deixa....

    ResponderEliminar
  6. Hola Carla xa arraxei problemas que tiña co Blog desapareceronme as tuas entradas por que tiña actividada unha casilla que non me permitia que me comentasen os outros .
    En canto o teu blog gustame moito , o video reflexa ben as consecuecias da velocidade e eu por experiencia sei o que e acudir a un accidente asi que noraboa por por o video e por concienciar a xente

    Saudos

    ResponderEliminar
  7. Ola Oscar pois xa ves esas cousas son interesantes ainda que a charla posterior tiña que ir dedicada mais ben ós de Bacharelato que son os que comezan a sacar o carnet de conducir... ainda que logo xa nos demos conta que foi por uns relatos que fixeran os alumnos da ESO.

    ResponderEliminar
  8. hola Carla nos non podemos grabar o vídeo pero parece me moi real reflexando unha posible situación que nos pode pasar a todos. en xeral mirei un par de entrada tuas e pareceme un blogg mui curioso, gustoume

    ResponderEliminar