jueves, 14 de noviembre de 2013

SEGUIMOS COA LEXISLACIÓN

Ola compañeiros!!

No día de hoxe en Xestión cambiamos para a aula M4 coma todos os xoves e a min esa aula non me gusta porque os ordenadores van mal tanto coa internet coma cos programas e os accesorios, os ratos non van....bueno vos mesmo o comprobades tamen.
Hoxe xa acabamos o traballo Sergio e mais eu, puxemos o documento ó día e subímolo á carpeta de tarefa 2 no google drive pero non sabemos porque non pegou como o tiñamos, é dicir, cambiounos o formato... a ver se maña o arreglamos.

Espero que non vos aburran as miñas entradas, a verdade que agora co Blogger xa podo acceder mais a menudo que o blogdiario non me deixaba.

Deixovos unha foto que atopei por internet que me chamou a atención pola mensaxe que garda, e ten relación co noso tema de subgrupo, xa que grazas a implantación da LPRL a saúde  dos traballadores creceu.















2 comentarios:

  1. Hola tocaya!!
    Escriboche nesta entrada que foi a última, pero me gustaría tamén dicirche cousas doutras entradas.
    Por exemplo, na anterior entrada estou de acordo con Lucia, te aburres moito jaja a min non se me ocurriria poñerme a escribir no diario a esas horas da mañan.
    E me encanta o teu blog jaja moi vermello, al menos este xa nos vai mellor.
    Ah e algo que me gustaria a min, e que puxeras algunha foto graciosa jajaja asi seria mais divertido porque ca materia que estamos dando agora imos acabar todos estresados e cansos.
    E notase que é o primeiro comentario porque isto case parece o libro de TIC xD
    Bueno, bicos e por certo, non vexo a contestación que deixaste no comentario do meu blog,debeu perderse jeje.

    ResponderEliminar
  2. Ola, vale xa buscarei fotos graciosas para poñer si tes razon así e máis entretido.
    Un saúdo, vémonos maña as 8 bicos

    ResponderEliminar