miércoles, 13 de noviembre de 2013

PORQUE XURDIU A LPRL

Ola,bos dias!!
Mentres estou esperando a que abran o instituto contovos o que fixemos onte en Xestión...
Feitos os subgrupos dos que falei anteriormente a min tocoume con Sergio estivemos buscando información sobre as cuestions sobre as que nos tocou traballar: porque xurdiu a LPRL e que había antes desa lei.
Recopilada a información, resumímola e para hoxe xa ordenaremos o documento para subílo a google drive e que os compañeiros lle boten un ollo.
Vou para o instituto hoxe fai frío. Un saúdo.

4 comentarios:

  1. jajaja que ben aproveitas o tempo polas mañás xD, eu por fin conseguin entender que quería sergio que ll puxera na pregunta do dereito laboral, só me levou 3h da clase averigüalo ...

    ResponderEliminar
  2. ajjaj xa ves e que si veño na hora non aparco enton así para que non me dea o sono mentres espero aproveito o tempo como ten que ser jaja xa que agora temos un blog en condicións darlle uso jaja.

    ResponderEliminar
  3. Dígoche a verdade Carla... está moi ben que escribas no blogue, mais... que che direi eu botaría unha soneca nesas horas!!

    ResponderEliminar
  4. jajaj e que si boto unha soneca xa non vou a clase porque quedaría durmida e non me cunde .... porque a verdade coa calefacción e o ambiente porque ainda é noite dan ganas de durmir.

    ResponderEliminar